Έχει αφήσει όμως αμανάτια γερά που θα τη μνημονεύουν παντοτινά.
Με τη Στέλλα Βλαχογιάννη συνεργαστήκαμε στο περιοδικό Δίφωνο. Εκείνη διευθύντρια εγώ συντάκτης και υπεύθυνος ύλης.
Τη γνώριζα μέσα απ’ τα γραπτά της και όχι μόνο. Ρουφούσα τις συνεντεύξεις της, μου έκανε εντύπωση το γεγονός πως δεν δίσταζε να κοντράρει, με ευγένεια πάντα, επιφανείς συνομιλητές της, καλλιτέχνες στους οποίους πολλοί άλλοι δύσκολα θα τολμούσαν να… αντιμιλούσαν.
Η Στέλλα Βλαχογιάννη είχε γνώση του τραγουδιού γι’ αυτό και διέθετε άποψη και θέση. Ο καλλιτεχνικός κόσμος αλλά και οι πιστοί αναγνώστες και ακροατές της έτρεφαν σεβασμό για την προσωπικότητα και το έργο που διατελούσε.
Αυστηρή αλλά διεισδυτική στην ματιά της, εκλεκτική δίχως όμως αφοριστικές γραμμές και παρωπίδες.
Ξάστερος άνθρωπος, καλοσμιλεμένος, επαγγελματίας που δεν σήκωνε εκπτώσεις, ακολουθούσε την απαιτητική ανηφορική στράτα κι ας ήξερε πως πρέπει να πληρώσει το τίμημα.
Με τη Στέλλα Βλαχογιάννη συνεργαστήκαμε στο περιοδικό Δίφωνο. Εκείνη διευθύντρια εγώ συντάκτης και υπεύθυνος ύλης.
Τη γνώριζα μέσα απ’ τα γραπτά της και όχι μόνο. Ρουφούσα τις συνεντεύξεις της, μου έκανε εντύπωση το γεγονός πως δεν δίσταζε να κοντράρει, με ευγένεια πάντα, επιφανείς συνομιλητές της, καλλιτέχνες στους οποίους πολλοί άλλοι δύσκολα θα τολμούσαν να… αντιμιλούσαν.
Η Στέλλα Βλαχογιάννη είχε γνώση του τραγουδιού γι’ αυτό και διέθετε άποψη και θέση. Ο καλλιτεχνικός κόσμος αλλά και οι πιστοί αναγνώστες και ακροατές της έτρεφαν σεβασμό για την προσωπικότητα και το έργο που διατελούσε.
Αυστηρή αλλά διεισδυτική στην ματιά της, εκλεκτική δίχως όμως αφοριστικές γραμμές και παρωπίδες.
Ξάστερος άνθρωπος, καλοσμιλεμένος, επαγγελματίας που δεν σήκωνε εκπτώσεις, ακολουθούσε την απαιτητική ανηφορική στράτα κι ας ήξερε πως πρέπει να πληρώσει το τίμημα.