Γνωστά κάλαντα του Δωδεκαημέρου από όλη την Ελλάδα αποδίδει σε αυτόν τον δίσκο ακτίνας η τραγουδίστρια Μαρίνα Μανωλάκου που κυκλοφόρησε το 2010.
Οικείες μελωδίες πού όλοι αγαπήσαμε σε ερμηνείες εύστοχες και «ζεστές» κάνουν το έργο αυτό να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του ακροατή μέχρι το τέλος.
Η Μαρίνα Μανωλάκου άλλοτε με νοσταλγική αμεσότητα και άλλοτε με τόνο ερμηνεύτριας υψηλών προδιαγραφών, υπηρετεί άριστα τους σκοπούς του Δωδεκαήμερου.
Μια πλειάδα γνωστών μουσικών υπό την επιμέλεια του Μανώλη Καρπάθιου και την όμορφη ενορχήστρωση του Χαράλαμπου Καπελιαρή, καθιστά «δροσερή» την ηχογράφηση και ιδιαίτερη μουσικολογικά.
Ένας δίσκος πού τονίζει την χαρά των ημερών και ομορφαίνει τον χρόνο μας.
Μανωλάκου και Καρπάθιος, έκτοτε, συνυπήρξαν σε ξεχωριστές παραστάσεις καθώς και δίσκους με σημαντικό αποτύπωμα, όπως οι κύκλοι τραγουδιών «Συγγνώμη Πόλη μου» και «Το σπίτι μου στο Αϊβαλί», και οι δύο σε στίχους του Κώστα Μπαλαχούτη.
Οικείες μελωδίες πού όλοι αγαπήσαμε σε ερμηνείες εύστοχες και «ζεστές» κάνουν το έργο αυτό να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του ακροατή μέχρι το τέλος.
Η Μαρίνα Μανωλάκου άλλοτε με νοσταλγική αμεσότητα και άλλοτε με τόνο ερμηνεύτριας υψηλών προδιαγραφών, υπηρετεί άριστα τους σκοπούς του Δωδεκαήμερου.
Μια πλειάδα γνωστών μουσικών υπό την επιμέλεια του Μανώλη Καρπάθιου και την όμορφη ενορχήστρωση του Χαράλαμπου Καπελιαρή, καθιστά «δροσερή» την ηχογράφηση και ιδιαίτερη μουσικολογικά.
Ένας δίσκος πού τονίζει την χαρά των ημερών και ομορφαίνει τον χρόνο μας.
Μανωλάκου και Καρπάθιος, έκτοτε, συνυπήρξαν σε ξεχωριστές παραστάσεις καθώς και δίσκους με σημαντικό αποτύπωμα, όπως οι κύκλοι τραγουδιών «Συγγνώμη Πόλη μου» και «Το σπίτι μου στο Αϊβαλί», και οι δύο σε στίχους του Κώστα Μπαλαχούτη.