Το 1976 ο Θόδωρος Δερβενιώτης και ο Κώστας Βίρβος παρουσίασαν ένα δίσκο με δώδεκα καινούργια τραγούδια με τίτλο «Αντιλαλούν οι γειτονιές» και με ερμηνευτές τον Μπάμπη Τσετίνη και τη Μαριώ Κωνσταντινίδου (τη γνωστή μας Μαριώ), στην πρώτη συμμετοχή της σε δίσκο 33 στροφών
Η διεύθυνση ορχήστρας έγινε από τον Θόδωρο Δερβενιώτη, η ηχογράφηση στην Columbia με ηχολήπτη τον Κώστα Πρικόπουλο, η μακέτα από την Κατερίνα Σιφναίου και οι φωτογραφίες και η παραγωγή από τον Διονύση Μηλιόπουλο για τη μικρή εταιρεία General Gramophone, με την οποία συνεργαζόταν ο συνθέτης εκείνη την εποχή.
Η πρώτη πλευρά του δίσκου έκλεινε με τους «Ταξιδιώτες». Ένα δυνατό, φιλοσοφημένο ζεϊμπέκικο με τον Μπάμπη Τσετίνη και στις δεύτερες φωνές τη Βάσω Χατζή.
«Στην πρώτη θέση ή στην τρίτη ταξιδεύεις, έρχεσαι βλέπεις βασανίζεσαι και φεύγεις…»
Η ιστορία αυτού του δίστιχου δεν σταμάτησε εδώ. Το 1980 κυκλοφόρησε από την Columbia η «Μεγαλοπρέπεια», ο τελευταίος από τους οκτώ ολοκληρωμένους δίσκους της συνεργασίας του Γρηγόρη Μπιθικώτση με τον Κώστα Βίρβο. Ο Μπιθικώτσης υπέγραψε τις συνθέσεις στα έντεκα τραγούδια, ενώ τον δίσκο συμπλήρωσε η οργανική εκδοχή του ομότιτλου τραγουδιού.
Η ενορχήστρωση και διεύθυνση της ορχήστρας έγινε από τον Γρηγόρη Μπιθικώτση, η ηχογράφηση στην Columbia από τον Γιώργο Κωνσταντόπουλο με βοηθούς τους Γιώργο Τζάνε και Κώστα Ράινινγκ, οι φωτογραφίες ήταν του Ανδρέα Σμαραγδή, η σύνθεση του εξωφύλλου του Δημήτρη Αρβανίτη και η παραγωγή του Δημήτρη Ράνιου.
Η «Μεγαλοπρέπεια» πέρασε, σχεδόν, απαρατήρητη. Αυτά που ακούστηκαν κάπως, σε σχέση με τα υπόλοιπα, ήταν, μάλλον, το «Κουτούκι του Αράπη», αλλά και το «Σ’ ένα τρένο», το τελευταίο τραγούδι της πρώτης πλευράς και σ’αυτό τον δίσκο. Ένα τραγούδι με πρωτοποριακό ρυθμό και ενορχήστρωση, σε σχέση, τουλάχιστον, με το μέχρι τότε ρεπερτόριο του Μπιθικώτση.
Οι στίχοι από το ρεφρέν στους «Ταξιδιώτες» με τον Μπάμπη Τσετίνη, χρησιμοποιήθηκαν από τον λαϊκό στιχουργό και στο «Τρένο με τον χάρο οδηγό…»
Η διεύθυνση ορχήστρας έγινε από τον Θόδωρο Δερβενιώτη, η ηχογράφηση στην Columbia με ηχολήπτη τον Κώστα Πρικόπουλο, η μακέτα από την Κατερίνα Σιφναίου και οι φωτογραφίες και η παραγωγή από τον Διονύση Μηλιόπουλο για τη μικρή εταιρεία General Gramophone, με την οποία συνεργαζόταν ο συνθέτης εκείνη την εποχή.
Η πρώτη πλευρά του δίσκου έκλεινε με τους «Ταξιδιώτες». Ένα δυνατό, φιλοσοφημένο ζεϊμπέκικο με τον Μπάμπη Τσετίνη και στις δεύτερες φωνές τη Βάσω Χατζή.
«Στην πρώτη θέση ή στην τρίτη ταξιδεύεις, έρχεσαι βλέπεις βασανίζεσαι και φεύγεις…»
Η ιστορία αυτού του δίστιχου δεν σταμάτησε εδώ. Το 1980 κυκλοφόρησε από την Columbia η «Μεγαλοπρέπεια», ο τελευταίος από τους οκτώ ολοκληρωμένους δίσκους της συνεργασίας του Γρηγόρη Μπιθικώτση με τον Κώστα Βίρβο. Ο Μπιθικώτσης υπέγραψε τις συνθέσεις στα έντεκα τραγούδια, ενώ τον δίσκο συμπλήρωσε η οργανική εκδοχή του ομότιτλου τραγουδιού.
Η ενορχήστρωση και διεύθυνση της ορχήστρας έγινε από τον Γρηγόρη Μπιθικώτση, η ηχογράφηση στην Columbia από τον Γιώργο Κωνσταντόπουλο με βοηθούς τους Γιώργο Τζάνε και Κώστα Ράινινγκ, οι φωτογραφίες ήταν του Ανδρέα Σμαραγδή, η σύνθεση του εξωφύλλου του Δημήτρη Αρβανίτη και η παραγωγή του Δημήτρη Ράνιου.
Η «Μεγαλοπρέπεια» πέρασε, σχεδόν, απαρατήρητη. Αυτά που ακούστηκαν κάπως, σε σχέση με τα υπόλοιπα, ήταν, μάλλον, το «Κουτούκι του Αράπη», αλλά και το «Σ’ ένα τρένο», το τελευταίο τραγούδι της πρώτης πλευράς και σ’αυτό τον δίσκο. Ένα τραγούδι με πρωτοποριακό ρυθμό και ενορχήστρωση, σε σχέση, τουλάχιστον, με το μέχρι τότε ρεπερτόριο του Μπιθικώτση.
Οι στίχοι από το ρεφρέν στους «Ταξιδιώτες» με τον Μπάμπη Τσετίνη, χρησιμοποιήθηκαν από τον λαϊκό στιχουργό και στο «Τρένο με τον χάρο οδηγό…»