όπου παραχώρησε μία συνέντευξη λίγο πριν αρχίσει την καλοκαιρινή περιοδεία του με τη Μαρινέλλα σε όλη την Ελλάδα, με το θρυλικό «Ρεσιτάλ».
Πάντα ευαισθητοποιημένος και με κοινωνική «ματιά» στις τοποθετήσεις ο Κώστας Χατζής έθιξε μεταξύ άλλων το θέμα του ρατσισμού που αντιμετωπίζουν οι Ρομά:
«Έχουμε καταφέρει να μη μαγειρεύουμε με καυσόξυλα, να μη φοράμε τη φουστανέλα, να μαθαίνουμε για ένα γεγονός τη στιγμή που συμβαίνει. Αλλά μερικά θέματα, όπως της ανθρωπιάς, παραμένουν τα ίδια. Αναγκάστηκα να στείλω σε ιδιωτικό σχολείο τη μικρή μου κόρη, γιατί στο δημόσιο που πήγαινε, επειδή δεν ήθελα να ξέρουν ποιος και τι, είχε δυσκολίες: ήταν η τσιγγάνα»
Επίσης με τη χαρακτηριστική σεμνότητά του, όταν του ζητήθηκε να σχολιάσει το γεγονός, όταν στα τέλη της δεκαετίας του ‘70, ο Τζίμι Κάρτερ τον κάλεσε στο Λευκό Οίκο και τον συνεχάρη για τα τραγούδια του, ο Χατζής απάντησε: «Δεν είναι κάτι που μ’ αρέσει να το συζητάω. Νομίζω ότι τέτοιες συζητήσεις ανήκουν σε μια άλλη πίστα, σε καλλιτέχνες άλλου είδους. Απ’ την άλλη, αν κάνει κανείς την ανάλυση, κινδυνεύει να θεωρηθεί ήρωας ή κάτι πολύ σπουδαίο, που σε καμία περίπτωση δεν νιώθω. Γι’ αυτό και δεν θέλησα ούτε τότε να υπάρξουν κάμερες και δημοσιότητα ούτε τώρα»
Πηγή: iefimerida.gr
Πάντα ευαισθητοποιημένος και με κοινωνική «ματιά» στις τοποθετήσεις ο Κώστας Χατζής έθιξε μεταξύ άλλων το θέμα του ρατσισμού που αντιμετωπίζουν οι Ρομά:
«Έχουμε καταφέρει να μη μαγειρεύουμε με καυσόξυλα, να μη φοράμε τη φουστανέλα, να μαθαίνουμε για ένα γεγονός τη στιγμή που συμβαίνει. Αλλά μερικά θέματα, όπως της ανθρωπιάς, παραμένουν τα ίδια. Αναγκάστηκα να στείλω σε ιδιωτικό σχολείο τη μικρή μου κόρη, γιατί στο δημόσιο που πήγαινε, επειδή δεν ήθελα να ξέρουν ποιος και τι, είχε δυσκολίες: ήταν η τσιγγάνα»
Επίσης με τη χαρακτηριστική σεμνότητά του, όταν του ζητήθηκε να σχολιάσει το γεγονός, όταν στα τέλη της δεκαετίας του ‘70, ο Τζίμι Κάρτερ τον κάλεσε στο Λευκό Οίκο και τον συνεχάρη για τα τραγούδια του, ο Χατζής απάντησε: «Δεν είναι κάτι που μ’ αρέσει να το συζητάω. Νομίζω ότι τέτοιες συζητήσεις ανήκουν σε μια άλλη πίστα, σε καλλιτέχνες άλλου είδους. Απ’ την άλλη, αν κάνει κανείς την ανάλυση, κινδυνεύει να θεωρηθεί ήρωας ή κάτι πολύ σπουδαίο, που σε καμία περίπτωση δεν νιώθω. Γι’ αυτό και δεν θέλησα ούτε τότε να υπάρξουν κάμερες και δημοσιότητα ούτε τώρα»
Πηγή: iefimerida.gr